قوانین و مقررات

 

قوانین فروشگاه اینترنتی کلاه نت  به‌ منظور حفظ حقوق خریدار و فروشنده وضع شده و رعایت و توجه به آن برای فروشگاه  و خریدار محترم الزامی است. عضویت در سایت یا خرید از آن به‌منزلۀ مطالعه و پذیرفتن شرایط خرید و عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است. لازم است خریداران گرامی پیش از ثبت هر سفارش، کلیه قوانین جدید در این بخش را بدانند.

عضویت در سایت :
برای خرید ثبت سفارش و خرید، خریدار ابتدا باید در سایت کلاه نت  ثبت‌نام کند. اطلاعات خریدار باید به‌صورت کامل، دقیق و صحیح وارد شود.

**  کاربر باید اطلاعات پستی درخواستی را به‌ شکل صحیح در فرم ثبت‌نام اعلام کند. مسئولیت هرگونه مغایرت مشخصات ثبت‌شده با هویت واقعی عضو بر عهده خود افراد است و فروشگاه آنلاین کلاه نت هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به مغایرت‌های احتمالی ندارد. صحت این اطلاعات به این دلیل دارای اهمیت است که سفارش‌های کاربر به آدرسی که وی در فرم ثبت‌نام اعلام کرده ارسال خواهد شد.

ثبت سفارش :
–  دقت در خرید کالا و توجه به مشخصات کالای مورد سفارش بر عهده خریدار است. پس پیش از تائید سفارش، موارد ذکرشده را به‌دقت بررسی کنید

 قیمت‌ محصولات موجود در وب‌سایت به‌روز است. همچنین قیمتی که هنگام سفارش مشتری در پیش ‌­فاکتور منظور شده معتبر خواهد بود.

–  پس از ثبت سفارش، در صورت لزوم طی تماس تلفنی با مشتری، صحت و تائید سفارش از وی گرفته خواهد شد؛ بنابراین خواهشمند است اطلاعات شماره تماس خود را به‌طور صحیح در فرم‌های مربوطه وارد کنید و از ثبت سفارش‌های غیرواقعی بپرهیزید.

 

پرداخت هزینه :
دریافت مبلغ سفارش‌های ثبت‌شده از طریق پرداخت آنلاین صورت می‌پذیرد

** ) در حال حاضر هیچ‌گونه مالیاتی به‌عنوان مالیات بر ارزش‌افزوده محاسبه نمی‌شود و خریدار تنها بهای کالای خریداری‌شده را بدون مالیات پرداخت می‌کند.

** توجه فرمایید که قیمت‌های درج‌شده بر روی کالاهای وب‌سایت به تومان است.

 

بسته‌بندی و ارسال سفارش

سفارش‌های ثبت شده در سایت کلاه نت هر شب راس ساعت 23 تایید و جهت ارسال و تحویل به واحد پیک یا اداره پست آماده خواهد شد.

سفارش هایی که آدرس آنها در مناطق داخلی شهر تهران باشد از طریق پیک موتوری در اولین روز کاری بعد از ثبت سفارش ارسال خواهد شد.
سفارش هایی که آدرس آنها در حومه شهر تهران و یا خارج از تهران باشد در اولین روز کاری بعد از ثبت سفارش تحویل پست شده و حداقل 3 تا 5 روز کاری طول می کشد تا به دست مشتریان عزیز کلاه نت برسد.